Does every bride-to-be cry a lot…?

or is it just me?

I’m seriously wondering why does preparing  a wedding have to make me cry a lot.

Now I’m just hoping that marriage will make me laugh and smile happily, A LOT.

Advertisements

11 thoughts on “Does every bride-to-be cry a lot…?

  1. ahahhahahaha.. Sempet sih nangis. ahaha.. yah kadang kan yaa.. apa yang kita mau dan yang direalisasikan itu b-e-d-a. belum lagi mungkin mentok urusan keuangan. mentok sama idealisme masing2, dan mentok sama keinginan berdua. apalagi kalo turus campur tangan orang ketiga (baik itu ortu dan mertua), rasanya persiapan itu nightmare banget. ahahaha.. tapi kalo udah hari h.. baru deh mikir lagi.. ngapain yah dulu sampe gua nangis2. lol. enjoy!!!

    Like

    • Iya aku juga suka mikir gitu, yaudahlah ya ngapain sik ampe begini banget. Ta-tapi kak…. hahahahahah yagitudeh. Pokoke sekarang mau fastforward aja ke hanimun. Ga sabarrr 😆

      Like

  2. hehehehe jadi melow ya Lip tapi wajar kok Lip asal jangan kebanyakan nangisnya, hehehe nanti matanya bengkak loh. smangattt ya Lip, everything gonna be okay *hugs*

    Like

Write your thoughts or questions here! :)

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s